CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday, February 14, 2009

TaHuN PenEnTu!!!

arghhh...spm nak dekat dah..aku masih lagi terkial2..ish3..aku pown dah x taw cm ne nak manage time aku nie..nak wat pe erk!!! sesape ade idea x..meh la kongsi dengan aku..takut giler aku skunk nie..
sekarang aku nak kongsi pendapat aku pasal spm... semua candidates spm pasti mempunyai matlamat nak capai straight a's..btol x??bg aku sape yang x de target 2..mcm x de matlamat je..bg aku la..tp aku taw spm nie bknnye penamat bg hidup kite..byk lg yang bnde bleh wat..kalo seseorg 2 x skor mse spm..tu bukan maknenye seseorang itu akn gagal dalam hidup..cuma bile kite skor mase spm mungkin ini akan lebih menyenangkan kite untuk menentukan hidup kite..senang untuk kita apply mana2 scholarships..n..lg senang nak lanjut pelajaran ke luar negara..
tp bg yang x skor plak..diorg pown boleh lebih berjaya dari yang skor mase spm..kdg2 yang x de sijil spm nie pown bleh jdi kaya raye..semua nie bergantung kepada usaha kita..usaha tangga kejayaan..satu kata2 yang mmg mndalam mknenya..mungkin kite pernah terfikir..kenapa ade org yang kurang usaha lebih hebat dari kite..smua nie rezki diorang..stiap org ade rezki masing2..pandai2 la kite cari rezki 2..
tu sje la yang aku nak ckap dulu..naty aku akan edit post nie bg lg menarik k..aku x sempat nak taip byk2 lg nie..k la..kalo sesape bleh jwb soalan aku td..tolong komen erk..k..salam.

2 ulasan:

atie said...

salaaam..wah amin!nice blog hah?weh,ni atiqah faizulzaman la.i got ur url blog pon from syhada's azman.anyway,keep on rocking ur life with the spm stuff lol.study smart work hard :)

Smart Princess said...

Hehe...Salam Amin, ni kita ni, Syuhada. This is my blog; http://sideofyourworld.blogspot.com/
Belog yang paling skema di alam semesta. Do pay a visit and you'll get boring.